Tu możesz wygrać nagrodę Turnieju, za uczestnictwo w ciekawej grze internetowej.
Jest to gra w Kółko i Krzyżyk. Musisz ustawić cztery krzyżyki w jednej linii
aby wygrać pojedynczą grę. Możesz prowadzić około 24 gier w tym samym czasie
z innymi użytkownikami. Przy okazji poznasz tajniki różnych zawodów,
nauczanych w Tej Szkole Średniej oraz samą szkołę.
 
         
1.
  Jeżeli masz już swoje hasło i login to pomiń ten krok.
Najpierw musisz się zarejestrować. W tym celu wciśnij link pod przyciskiem Loguj. 
 
         
2.
  Jeżeli masz już swoje hasło i login to pomiń ten krok.
Teraz zostaniesz poproszony o wpisanie kodu pocztowego
miejscowości, w której znajduje się Twoja Szkoła Podstawowa
lub Gimnazjum do której obecnie uczęszczasz. Jest to potrzebne
abyś się znalazł w swoim rejonie.  
 
         
3.
  Jeżeli masz już swoje hasło i login to pomiń ten krok.
Pojawi się okno rejestracji. Rozwiń listę szkół w Twoim rejonie
i wybierz swoją. Wypełnij pozostałe pola prawdziwymi danymi.
Zapamiętaj (zapisz) Login i Hasło, które dla siebie ustaliłeś
bo nie będziesz ich mógł łatwo zmienić ani podglądnąć
gdy zapomnisz. Wciśnij przycisk Rejestruj. Okno rejestracji zniknie.  
 
         
4.
  Teraz i przy każdym następnym logowaniu wpisz swój Login i Hasło
w odpowiednie pola i naciśnij przycisk Loguj. Aby się wylogować
po prostu zamknij stronę z grą. Nie ma opcji wylogowania. 
 
         
5.
  Po zalogowaniu, na ekranie pojawią się dodatkowe elementy.
Gry z Twoim udziałem. Migające to te aktywne dla Ciebie
w które możesz zagrać bo twój partner wykonał już ruch.
Niemigające to te, w których postawiłeś krzyżyk i które
są aktywne dla Twoich partnerów. 
 
         
6.
  Gry wolne migające to te, które utworzyli Twoi potencjalni partnerzy
i możesz się do nich przyłączyć. Rób to tylko wtedy gdy
liczba gier z Twoim udziałem jest mniejsza od 16. 
 
         
7.
  Archiwum to Twoje gry już zakończone. Wygrane i przegrane.
Możesz je tylko podglądnąć. 
 
         
8.
  W tym miejscu widzisz swój wynik obecny czyli ile gier wygrałeś
na ile rozpoczętych. Dokładną historię swoich działań
możesz zobaczyć gdy klikniesz "moja historia krzyżyków".
 
         
9.
  Jeżeli klikniesz wskazany link to wejdziesz na czat ogólny.
Będziesz mógł poznać innych graczy z Twojego rejonu. 
 
         
10.
  To jest okno czatu ogólnego. Twój Nick jest widoczny
razem z datą i godziną wpisu. 
 
         
11.
  W tym miejscu możesz stworzyć własną nową grę.
Rób to tylko wtedy gdy Twoich aktywnych gier jest już niewiele. 
 
         
12.
 

Aby stworzyć nową grę zaznacz grupę i naciśnij przycisk.
Kolor prostokątu jest bardziej zielony im więcej
gier z tej grupy już wygrałeś. 

Całość materiału została podzielona na 17 grup tematycznych.

 
         
13.
 
Grupy tematyczne:
 
1. Człowiek 10. Sport
2. Dom 11. Zdrowie
3 .Szkoła 12. Nauka i technika
4. Praca 13. Świat przyrody
5. Życie rodzinne i towarzyskie 14. Państwo i społeczeństwo
6. Żywienie 15. Czasowniki nieregularne
7. Zakupy i usługi 16. Czasowniki regularne
8. Turystyka i podróżowanie 17. Przymiotniki
9. Kultura  
         
14.
  Jeżeli najedziesz myszką na ikonkę gry to pokaże się napis.
Zobaczysz Nick swój i Twojego partnera, grupę z której jest gra
oraz numer gry. Grupa z której jest gra jest również
pokazana przy ikonce. 
 
         
15.
  Jeżeli klikniesz w ikonę gry to w nią wejdziesz.
Gra to diagram 8x8 pól. W każdym polu jest ukryty test.
W prawym górnym rogu jest link do czatu indywidualnego. 
 
         
16.
  Jeżeli w niego klikniesz to będziesz mógł pisać
tylko z Twoim partnerem w tej grze.
 
 
         
17.
  Na ekranie widzisz diagram 8 x 8 pól. Na każdym z tych pól
możesz postawić swój krzyżyk.
Aby go postawić będziesz musiał(a) zaliczyć krótki test.
Na czas. Pola z błyskawicą zawierają test zawodowy.
Pola z uchem zawierają test odgadywania zwrotów ze słuchu.
Pola z ustami zawierają test mówienia.
Musisz mieć włączone głośniki lub słuchawki i mikrofon.
Numer w polu oznacza numer zadania w teście.  
 
         
 
UWAGA !
  UWAGA!! Im wyższy numer zadania (numer w polu) tym zadanie trudniejsze.
Najpierw staraj się wybierać zadania o niższych numerach
a dopiero gdy już musisz i masz większe doświadczenie,
wybierz to o numerze wyższym.
 
         
18.
  Pola z błyskawicą zawierają pytania z różnych zawodów
Są tu one umieszczone po to, żebyś poznawał różne zawody.
Im szybciej odpowiadasz tym lepiej.
 
         
19.
  Jeżeli klikniesz w pole z błyskawicą to pojawi się test.
Kliknij przycisk Dalej lub Następne słowo
oraz wybierz i kliknij w prawidłową odpowiedź.
Rób to jak naszybciej. Jeżeli nie wyrobisz się w czasie to tracisz próbę.
Masz trzy próby. Po trzeciej nieudanej wyjdziesz z gry nie stawiając
krzyżyka i Twój partner będzie miał jeden krok do przodu.  
 
         
20.
  Jeżeli zaznaczysz złą odpowiedź to podświetli się ona na czerwono
a poprawna na zielono. Na górze masz uciekający czas,
uzyskane punkty w próbie i numer pytania. 
 
         
21.
  Pola z uchem to testy, gdzie usłyszysz zwrot po angielsku
a Twoim zadaniem jest wskazać jego prawidłowe znaczenie
naciskając odpowiedni przycisk.
 
         
22.
  Jeżeli wskażesz złe słowo to podświetli się ono na czerwono
a poprawne na zielono. Musisz jak najszybciej odgadywać słowa.
Żeby uzyskać przynajmniej 60 punktów na 100 możliwych.
 
         
23.
  Zadania z ustami wymagają umiejętności mówienia po angielsku.
Musisz mieć sprawnie działający mikrofon. Najlepiej sprawdzić go
na przeglądarce Google Chrome.
 
         
24.
  Gdy wybierzesz to zadanie to musisz wybrać odpowiednie zdanie
naciskając strzałkę obok niego i wypowiedzieć po angielsku
zdanie, którego tłumaczenie wybrałeś.
Na początku możesz mieć problem z dogadaniem się
ale z czasem nabierzesz wprawy.
W tych testach nie liczy się szybkość
tylko precyzja i poprawność wypowiadania zdań.
 
         
25.
  Czesto zobaczysz dwie wersje tłumaczenia. Druga ma pewne symbole
które nakierują Cię na prawidłową budowę zdania angielskiego.
 
         
26.
  Opis wszystkich symboli i ich znaczenia znajdziesz
klikając wlink w prawym górnym rogu.
 
         
27.
  Jeżeli prawidłowo rozwiążesz test w jednej z trzech prób
to stawiasz krzyżyk i wychodzisz z gry. Będzie ona teraz
aktywna tylko dla Twojego partnera. 
 
         
28.
  Ty będziesz ją widział jako niemigającą. Możesz teraz
kliknąć w inną z gier migających i powtórzyć cykl
od punktu 15.  
 
         
     

Powrót