Tu
możesz wygrać nagrodę Turnieju, za uczestnictwo w ciekawej grze internetowej. Jest to gra w Kółko i Krzyżyk. Musisz ustawić cztery krzyżyki w jednej linii aby wygrać pojedynczą grę. Możesz prowadzić około 24 gier w tym samym czasie z innymi użytkownikami. Przy okazji poznasz tajniki różnych zawodów, nauczanych w Tej Szkole Średniej oraz samą szkołę. |
|||||
1. |
Jeżeli masz już swoje hasło i login to pomiń ten krok. Najpierw musisz się zarejestrować. W tym celu wciśnij link pod przyciskiem Loguj. |
||||
2. |
Jeżeli masz już swoje hasło i login to pomiń ten krok. Teraz zostaniesz poproszony o wpisanie kodu pocztowego miejscowości, w której znajduje się Twoja Szkoła Podstawowa lub Gimnazjum do której obecnie uczęszczasz. Jest to potrzebne abyś się znalazł w swoim rejonie. |
||||
3. |
Jeżeli masz już swoje hasło i login to pomiń ten krok. Pojawi się okno rejestracji. Rozwiń listę szkół w Twoim rejonie i wybierz swoją. Wypełnij pozostałe pola prawdziwymi danymi. Zapamiętaj (zapisz) Login i Hasło, które dla siebie ustaliłeś bo nie będziesz ich mógł łatwo zmienić ani podglądnąć gdy zapomnisz. Wciśnij przycisk Rejestruj. Okno rejestracji zniknie. |
||||
4. |
Teraz i przy każdym następnym logowaniu wpisz swój Login i
Hasło w odpowiednie pola i naciśnij przycisk Loguj. Aby się wylogować po prostu zamknij stronę z grą. Nie ma opcji wylogowania. |
||||
5. |
Po zalogowaniu, na ekranie pojawią się dodatkowe elementy.
Gry z Twoim udziałem. Migające to te aktywne dla Ciebie w które możesz zagrać bo twój partner wykonał już ruch. Niemigające to te, w których postawiłeś krzyżyk i które są aktywne dla Twoich partnerów. |
||||
6. |
Gry wolne migające to te, które utworzyli Twoi potencjalni
partnerzy i możesz się do nich przyłączyć. Rób to tylko wtedy gdy liczba gier z Twoim udziałem jest mniejsza od 16. |
||||
7. |
Archiwum to Twoje gry już zakończone. Wygrane i przegrane.
Możesz je tylko podglądnąć. |
||||
8. |
W tym miejscu widzisz swój wynik obecny czyli ile gier wygrałeś
na ile rozpoczętych. Dokładną historię swoich działań możesz zobaczyć gdy klikniesz "moja historia krzyżyków". |
||||
9. |
Jeżeli klikniesz wskazany link to wejdziesz na czat ogólny.
Będziesz mógł poznać innych graczy z Twojego rejonu. |
||||
10. |
To jest okno czatu ogólnego. Twój Nick jest widoczny razem z datą i godziną wpisu. |
||||
11. |
W tym miejscu możesz stworzyć własną nową grę. Rób to tylko wtedy gdy Twoich aktywnych gier jest już niewiele. |
||||
12. |
Aby stworzyć nową grę zaznacz grupę i naciśnij przycisk.
Całość materiału została podzielona na 17 grup tematycznych. |
||||
13. |
Grupy tematyczne: |
||||
1. Człowiek | 10. Sport | ||||
2. Dom | 11. Zdrowie | ||||
3 .Szkoła | 12. Nauka i technika | ||||
4. Praca | 13. Świat przyrody | ||||
5. Życie rodzinne i towarzyskie | 14. Państwo i społeczeństwo | ||||
6. Żywienie | 15. Czasowniki nieregularne | ||||
7. Zakupy i usługi | 16. Czasowniki regularne | ||||
8. Turystyka i podróżowanie | 17. Przymiotniki | ||||
9. Kultura | |||||
14. |
Jeżeli najedziesz myszką na ikonkę gry to pokaże się napis.
Zobaczysz Nick swój i Twojego partnera, grupę z której jest gra oraz numer gry. Grupa z której jest gra jest również pokazana przy ikonce. |
||||
15. |
Jeżeli klikniesz w ikonę gry to w nią wejdziesz. Gra to diagram 8x8 pól. W każdym polu jest ukryty test. W prawym górnym rogu jest link do czatu indywidualnego. |
||||
16. |
Jeżeli w niego klikniesz to będziesz mógł pisać tylko z Twoim partnerem w tej grze. |
||||
17. |
Na ekranie widzisz diagram 8 x 8 pól. Na każdym z tych pól
możesz postawić swój krzyżyk. Aby go postawić będziesz musiał(a) zaliczyć krótki test. Na czas. Pola z błyskawicą zawierają test zawodowy. Pola z uchem zawierają test odgadywania zwrotów ze słuchu. Pola z ustami zawierają test mówienia. Musisz mieć włączone głośniki lub słuchawki i mikrofon. Numer w polu oznacza numer zadania w teście. |
||||
UWAGA ! |
UWAGA!! Im wyższy numer zadania (numer w polu) tym zadanie
trudniejsze. Najpierw staraj się wybierać zadania o niższych numerach a dopiero gdy już musisz i masz większe doświadczenie, wybierz to o numerze wyższym. |
||||
18. |
Pola z błyskawicą zawierają pytania z różnych zawodów Są tu one umieszczone po to, żebyś poznawał różne zawody. Im szybciej odpowiadasz tym lepiej. |
||||
19. |
Jeżeli klikniesz w pole z błyskawicą to pojawi się test. Kliknij przycisk Dalej lub Następne słowo oraz wybierz i kliknij w prawidłową odpowiedź. Rób to jak naszybciej. Jeżeli nie wyrobisz się w czasie to tracisz próbę. Masz trzy próby. Po trzeciej nieudanej wyjdziesz z gry nie stawiając krzyżyka i Twój partner będzie miał jeden krok do przodu. |
||||
20. |
Jeżeli zaznaczysz złą odpowiedź to podświetli się ona na czerwono
a poprawna na zielono. Na górze masz uciekający czas, uzyskane punkty w próbie i numer pytania. |
||||
21. |
Pola z uchem to testy, gdzie usłyszysz zwrot po angielsku
a Twoim zadaniem jest wskazać jego prawidłowe znaczenie naciskając odpowiedni przycisk. |
||||
22. |
Jeżeli wskażesz złe słowo to podświetli się ono na czerwono
a poprawne na zielono. Musisz jak najszybciej odgadywać słowa. Żeby uzyskać przynajmniej 60 punktów na 100 możliwych. |
||||
23. |
Zadania z ustami wymagają umiejętności mówienia po angielsku.
Musisz mieć sprawnie działający mikrofon. Najlepiej sprawdzić go na przeglądarce Google Chrome. |
||||
24. |
Gdy wybierzesz to zadanie to musisz wybrać odpowiednie zdanie
naciskając strzałkę obok niego i wypowiedzieć po angielsku zdanie, którego tłumaczenie wybrałeś. Na początku możesz mieć problem z dogadaniem się ale z czasem nabierzesz wprawy. W tych testach nie liczy się szybkość tylko precyzja i poprawność wypowiadania zdań. |
||||
25. |
Czesto zobaczysz dwie wersje tłumaczenia. Druga ma pewne symbole
które nakierują Cię na prawidłową budowę zdania angielskiego. |
||||
26. |
Opis wszystkich symboli i ich znaczenia znajdziesz klikając wlink w prawym górnym rogu. |
||||
27. |
Jeżeli prawidłowo rozwiążesz test w jednej z trzech prób to stawiasz krzyżyk i wychodzisz z gry. Będzie ona teraz aktywna tylko dla Twojego partnera. |
||||
28. |
Ty będziesz ją widział jako niemigającą. Możesz teraz kliknąć w inną z gier migających i powtórzyć cykl od punktu 15. |
||||