Zasady Gry edukacyjnej - "Kółko i Krzyżyk"

Gracz, który przejdzie wszystkie trzy etapy gry i osiągnie najwyższą lokatę, wygra wyznaczoną przez fundatora nagrodę.
Nagroda ta, jest wręczana pod koniec roku szkolnego.

Aby przejść poszczególne etapy należy tworzyć nowe gry w różnych grupach tematycznych i je wygrywać.
Aby wygrać grę należy ułożyć cztery krzyżyki w linii prostej (poziomo, pionowo lub na ukos) w danej grze.
Krzyżyk stawia się wybierając grę, wybierając odpowiednie pole w grze
i rozwiązując test (10 pytań) z języka angielskiego (słuchawki włączone) lub zawodowy ukryty w tym polu.

Test należy wykonać w odpowiednim czasie. Przekroczenie czasu oznacza niezaliczenie testu. Są trzy podejścia.
Niezaliczenie testu w trzech podejściach powoduje niepostawienie krzyżyka.

Numery oznaczają poziomy zaawansowania słownictwa 1,2,3 lub 4 czyli wszystkie na raz.

Jeżeli są wolne czerwone pola na stronie głównej, to należy utworzyć nową grę.
Można tworzyć gry z różnych grup tematycznych tak aby przejść do kolejnego etapu.
Aby przejść na wyższy poziom, należy wygrać kilka gier z każdej grupy tematycznej.
Jest to oznaczane coraz bardziej czerwonym kolorem przy wyborze grupy.
Jeżeli uczeń poprawnie rozwiąże test, stawia krzyżyk i wtedy dana gra staje się dla niego nieaktywna
a staje się aktywna dla jego przeciwnika (migająca ikonka).
Jeżeli przeciwnik wykona ruch, to znowu staje się aktywna aż któryś z nich wygra.
Jeżeli żadnemu z graczy nie uda się wygrać to wtedy następuje remis.
Remis następuje gdy wypełnienie gry przekroczy wartość 50 pól zajętych a nikt nie wygra.